به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از آذربایجان شرقی، قاسم قمری؛ معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان گفت: آموزش نقش کلیدی در بهبود عملکرد کارکنان دارد و در این راستا توسعه آموزشهای تخصصی و عمومی برای کارکنان اداره کل در دستور کار معاونت توسعه مدیریت و منابع قرار دارد.
وی با تأکید بر نقش ویژه مجتمعهای خدماتی رفاهی در محورهای مواصلاتی پرتردد گفت: بهمنظور کسب اطمینان از ارائه خدمات شایسته به مسافران و رانندگان در این مجتمعها، در نیمه اول امسال همکاران ما ۶۰۰ مورد بازدید انجام دادهاند.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حملونقل جادهای آذربایجان شرقی دریافت گزارشهای مردمی از نحوه خدمات رانندگان و شرکتها را در بهبود عملکرد آنها مؤثر دانست و افزود: امسال ۱۹۶ پرونده در کمیسیونهای مربوط به رانندگان، شرکتها و صاحبان خودروها بررسی و احکام موردنیاز صادر شده است.
قمری همچنین گفت: امسال ۳۴ فقره موافقتنامه برای مجتمعهای خدماتی رفاهی صادر شده است.